Tuesday, June 14, 2005

از دنیای وبلاگ و وبلاگنویسی

این قالب جدید قشنگه؟ تازه درستش کردم ماله یه وبلاگ خارجی بوده ولی 360 درجه تغییرش دادم حالا به نظر من خیلی با حال شده به نظر شما چی؟

دوم اینکه کامیار پس از این همه در به دری بالاخره یه جای جدید پیداکرد برای رفتن به وبلاگش اینجا رو کلیک کنید البته ما هم میخواستیم بریم که سایتی که وبلاگ آقا کامیار روشه لطف کردن و تا اطلاع ثانوی ثبت نام رو غیر فعال کردن

وبلاگ کامیار: http://kamiar.5gigs.com

سوم اینکه از حرفایی که نماینده کل بلاگرها در سایت بلاگر منظورم مهرداد خان هستش میزنه معلومه که می خواد از بلاگر به سمت ام تی هجرت کنه و یه وبلاگم با سیستم ام تی اینجا ساخته راستش حالا که مهرداد می خواد بره خیلی ناراحتم دست و دلم به کار نمیره ولی............ باید سوخت و ساخت البته مهرداد فعلا گفته تو بلاگر ماندگارم

انشاالله خدا قسمت کنه همه بریم ام تی

این چند وقت که وبلاگ آپدیت نمی شه شرمندم دلیل داشت هم اینکه داشتم رو یه قالب جدید کار می کردم هم اینکه داخل امتحانا بود فعلا کامیار داره راهی برای ورود من به ام تی پیدا میکنه لی شاد همین بلاگر موندنی شدم

0 comments: