Friday, December 16, 2005

بلاگ رولینگ فارسی یا بلاگ گرد

سیستم بلاگ گرد یک سیستم مستقل فارسی است که کارش شبیه بلاگ رولینگ معروف خودمونه که خیلی خوب طراحی شده به نظر من اگر تعصب ندارید بیاید از همین سیستم بلاگ گرد استفاده کنید همچنین قابلیت اضافه کردن چند لینک همزمان رو هم داره

برای اونایی که نگران لینکهاشون تو بلاگرولینگ هستم و حوصله تعویض کردن ندارن بگم که این سایت خودش دارای یک قسمته به نام تنظیمات بلاگرولینگ که با استفاده از اون می توایند تمامی کد های خودتون را به بلاگ گرد منتقل کنید که نحوه ی انتقال به این صورته

وارد تنظیمات بلاگرولینگ می شید بعد آدرس یا آی دی بلاگ رو لینگ خودتون رو وارد می کنید

برای مثال اگر کد بلاگ رو لینگ شما این باشه

<p style="text-align: right"><script language="javascript" type="text/javascript" src="http://rpc.blogrolling.com/display.php?r=287f5edf27c90bc1ebf3e0629c597463"></script>

قسمت

287f5edf27c90bc1ebf3e0629c597463

آی دی شما می شه و باید اون رو داخل کادر

آیدی بلاگرولینگ(roll ID)

کپی کنید

به نظر من ازش استفاده کنی چون من خودمم می خوام استفاده کنم و باید در بین وبلاگ نویسها جا بیافته

0 comments: