Friday, February 18, 2005

نوشته های بامزه بخوانید وبخندید

- داداش خوش اومدی. چایی بدم یا آب پرتغال-
بازم بیا؛ منتظرتم هم وطن-
با کلیکهایتان خانه سوت و کور مرا روغن بخشیدید
-باد آمد و بوی ان در آمد!
- چرا اینقدر زود - شب در خدمت باشیم.
- برادر التماس دعا داریم.
- اجرت با آقا - شفاعتت با امام برادر-
ای بچه ی بی تربیت نبینم دیگه زود بخوای از بلاگ من بری ها
- چراغ خونم رو روشن کردی ای بیننده-
جانم فدای ویزیتور-
اگر به وبلاگ من می آیید. با کفش پاشنه بلند نیایید-
هشش. مگه نمی بینی بچه خوابیده. آروم بکلیک.
-مردیکه قوروم ساق - نصفه شبی که وبلاگ نمی خونن!
- فقط برای دخترهای اوپن.
- ورود بچه گربه های زیر 18 سال ممنوع. سگ هم خرید
تجربیش - هفت تیر داداش بپر بالا جا نمونی!
- نفس کش می طلبیم ترجیجا با سابقه کاری!
- آه. با ورودتان کلبه خزان مرا بهاری کرده ای!
بگی منو!- داشتی می رفتی سیفونم بکش - تـــــــــــــــــر
- نون داغ و شیرمال فرد اعلا فقط در این بلاگ
- ممد ماستی و رفقا-
ورود هرگونه یابو علفی ممنوع؛ حتی شما دوست عزیز!
- جون مادرت بیا با من تبادل لینک - جون ننت - جون بابات - جون ...
- ارواح خاک جدت هر روز از بلاگ من دیدن کن.
من خواننده ندارم.- به زبون خوش دارم همین اول بهت میگم روی آگهی های گوگل من کلیک کن.
- بارک الله منگول؛بارک الله منگول!
- در شب های عزاداری در این بلاگ قیمه نذری داده می شود. حاجی نخود بریز
.- با درود و صلوات بر بنیانگذار این وبلاگ( از طرف هیئت پاچه خواران مسلمان!)-
در این سرای غربت، منتظر ویزیتورم. جانم فدای مادر.
- تی جان - آووووووووووو.فدای اون پر و پاچه برم من.
- من خیلی خفنم. اصلا از شکم ننم خفن اومدم بیرون. من خفنم. جان دودو خفنم!
- به پایگاه اطلاع رسانی هویج خوش آمدید. از شیر مرغ تا جون آدمیزاد.-
zoor nazan farsi neveshtam!
- وبلاگ دوستدار شادمهر. با شادمهر توی یه پیاله غذا می خوردیم.-
بهترین و خنده دار ترین بلاگ خاورمیانه.
عمرا رو دستش نیومده.-
نان داغ؛ کباب داغ هم موجود است.-
مرا به کارواش ببرید!
- وطن؛ ای سرزمین پر از وبلاگر علاف!
- بازم از این طرفا تشریف بیارید. صفا آوردی همشهری!
- به من بی نوا اینترنت رایگان بدید!
- اولین بلاگ در زمینه دامبولی کوسک و موسیقی ایرانی
- هر شب و هر روز با وبلاگ بهروز!
- بر و بچز مایه دار؛ زنبیل و وردار بیار.
- موش موشک آسته بیا؛ آسته برو که گربه شاخت نزنه!-
فرا رسیدن بهار طبیعت, بر همه کفتر بازهای 2 عالم مبارک باد.-
این بلاگ به یاد نوگل پرپر شده پدر بزرگ 115 ساله ناکامم تاسیس شده است.-
بستنی؛ فالوده شیرازی هم یاد می دیم!-
اینجا وبلاگ یه ولد زناس. من از زندگی متنفرم. تف به امید و سلام بر مرگ!-
عشق پینک و کریس دی برگ.
به بلاگ جوجه غربزده خوش اومدی.-
ای الهی ننت قربون اون انگشتای کج و کولت بره که کلیک کردی رو اسم وبلاگم.-
جون ممد رشتی نمی گذارم پنجره بلاگ رو ببندی. کجا داداش!-
من شوهر می خوام! دختری با شورت قرمز و کفشی کتانی

0 comments: