Saturday, December 30, 2006

ما هم در جمه یلداییها

داستان از اینجا شروع میشه و توسط ایشون به ما ختم میشه

به مدت 3سال باید برای دندونم پلاک بگزارم و از این 3 سال یه سال دیگه مونده

2 خیلی آدم تنبل (گشاد) هستم نمونه اش اینکه 6 ماه پیش که دکتر رفتم برای چشمم هنوز داروهاشو نگرفتم

3

غذا هایی رو که در محیط کثیف تر درست بشه رو بیشتر از غذاهای دیگه دوست دارم مثلا اگر قرار باشه از بین ساندویچی بالا شهر با ساندویچی کنار گاراژها یکی رو انتخاب کنم اون کنار گارژ رو انتخاب میکنم

4 تقریبا شرم عاشق کلکل با معلمها و دعوا با اونها ولی هیچ کدومشون پایه دعوا نبودن

5 تو مخ زنی و مخ کار گیری چه تو چت و چه تو بیرون تقریبا استادم و حال میکنم با سرکار گذاشتن مردم

پنج نفر هم

صنوبر نوید اشعه ایکس کامیار ندیمی و دوباره سلمان تا این بازی دو باره طبق روز از نو روزی از نو ادامه پیدا کنه

3 comments:

Anonymous said...
12:48 AM
 

salam
webe toopi dari
be man sarbezan
man barayte tabadole link amadam
babye
darzemn inghadr mokh nazan

Anonymous said...
5:45 AM
 

با كوچه آواز رفتن نيست..........فانوس رفاقت روشن نيست ............ نترس از هجوم حضورم ........................... چيزي جز تنهايي با من نيست

من آپ کردم... منتظر نگاه گرمت هستم ....

بابا ما شصت سال پیش که اومدیم تو وب لاگت باز هم این مطلبه پست آخریت بود
چه قدر غصه دندونت می خوری.چیزی نیستش که.منم واسه دندونم مصیبت کشیدم.4 سال ارتدنسی داشتم!!
مردم
ولی به جاش الان راحت شدم
بی خیال