Friday, July 29, 2005

بلاگستان یا دنیای وبلاگ(لینکستان کامل)

آنچه می خوانید از یادداشتهای یک شهروند اینترنت است

تو کوچه ی ما همه به نوعی قمارباز هستند کد شهر ما صفر ویک است کوچه ی ما واحد خور نیست برای همین ما مجبوریم پابرهنه برخط راه بریم اینجا کنار من درخت زالزالک و زیتون و سیب سبز هستش که معمولا روش یک کلاغ خبرچین نشسته کنار این درختها یک باغچه که می شه توش گلهای صنوبر رو می شه دید. اه این کلاغه آنقدر فضوله که جیک و پیک قضیه رو به همه اطلاع رسونی میکنه میگن توی محله یک بلاگر اومده و قراره به مناسبت ورودش یه ایکس پارتی برگذار بشه همه شرکت میکنند ما هم هستین مامانم گفته باید برای امشب پاپیون بزنم هر چی میگم این پارتی خطرناکه باورشون نمیشه شنیدم با مصرف این قرصها آدم هنگام رانندگی هوای پریدن به سرش میزنه دوست دارم تو کوچه داد بزنم ولی فایده نداره چون کوچه ی ما بن بست هستش وپژواک صدام به خودم بر میگرده تو محله ی ما سادتر از من پیدا نمی شه حتی بر و بچه ها به من لقب ساده تر از آب دادن یه بچه هست تو محله بچه ها محمد آنلاین صداش می کنند می گن مخ رایانه هستش البته همش سوتی میده خلاصه همین طور که دیدن تو محله ی ما همه جور آدم پیدا میشه فکر شو بکنین ما این همه سال باچه آدمایی زندگی کردیم همه شون به نوعی آدم نمای پارانوئیدی هستند فکر شو بکنین تو این همه سال بر ما چه گذشت . نقطه ته خط

ما درشهر اینترنت و در خیابان شماره 11 و در کوچه سکوت زندگی میکنیم آدرس دادم که سرگردون نشین

تهیه کننه کارگردان و سردبیرخودم

0 comments: