Saturday, July 09, 2005

چند نوع بلاگر یا وبلاگ داریم

1-تک مطلبی: اغلب مطلبشونم اینه :سلام من از امروز اینجا می نویسم

2-دو مطلبی : اینا یه ذره باز پیشرفته ترین با یه نون اضافه: ایت یک تست است

3-سکسی: اینم یه جورشه البته اینها هم بیشترشون جرو تک مطلبین چون مطلبشون اینه: مشترک گرامی دسترسی به این سایت مقدور نمی باشد

4-مشترگ گرامی: این محصول مشترک اولی با دومیه فقط فرقش اینه که مطلبش سکسی نیست

5-تک مخاطب:این وبلاگ مخاطبش فقط یک نفره اونم دوست مونث بلاگر مذکر یا دوست مذکر بلاگر مونث

6-دو مخاطب:این وبلاگ داخلش مذکره تو یه پست می نویسه: I Love Youمونثه تو یه پست می نویسه: too

7-پز دادنی: مطلبش اینه: سلام محمود جون این سایت منه حال میکنی؟

8-سال نو مبارک یا سالی یه بار:این وبلاگ ها سالی یک بار با مطلب سال نو مبارک آپدیت می شن

9-ماهی یه بار: این وبلاگ ها ماهی یک بار آپدیت میشن مثل این 90blog

10-هر روز: این دیگه آخرشه هر روز یه مطلب می نویسه البته اینترنتشم نا محدوده

11-لینکدونی:داخلش معمولا پر از لینکهای جور وا جور به مطالب سایتهای دیگه هستش

12-آموزش وبلاگی: این وبلاگ ها فقط برای ساخت و داشت یک وبلاگ آموزش میدن

13-تبلیغی: اصلا برای تبلیغ درست شده

14-حمایتی: برای حمایت از چیزی مثل نمایشگاهی وبلاگی انتخاباتی چیزی ساخته شده

15-فتویی: داخلش عکس های جور وا جور پیدا میشه

16-اینترنتی و کامپیوتری وبلاگی: در مورد مسائل وبلاگ و اینترنت و کامپیوتر حرف میزنن

17-رادیو بلاگی: فقط دارین میرین داخلش باید اسپیکرتونو روشن کنید

18-یخ بلاگی: شما بگین

شما جزو کدام گروهین؟

داخل نظرات بگین

comments:

والا من -در وبلاگمان چند پست داریم- را جستجو کردم و هر چند مطلبو خوندم اما نفهمیدم وبلاگ بلاگفایی من جزء کدوماست! چون احتمالا درباره اش ننوشتی
اما خودم بهت میگم
احتمالا به فکرت هم نرسیده بود
دفترچه خاطراتمه! ;))